Hayatımın En Heyecanlı Anı

Merhaba, bugün size hayatımın en heyecanlı anını anlatacağım;

İlk Olarak bir şehir dışına yolculuk yapacaktık ve uçakla seyahat edecektik. Çok mutlu ve heyecanlıydım çünkü hem uçağa binecektik hem de farklı yerler görecektik. O kadar heyecanlıydım ki çantamı 3 gün önceden hazırlamıştım.

Gittiğim Ay yaz tatilinin son ayı olan ağustos ayıydı. O gün Gece üçte kalkıp eşyalarımızı alıp çıktık ve hava alanına gittik. Çantalarımızı bırakıp uçağa doğru yürüdük, tünelden geçip uçağın içine geçiş yaptık. Mutluluktan ve heyecandan kalbim küt küt atıyordu.

Nihayet uçak hareketlendi ve sonra kalkmaya başladı. Babamın uyarısıyla basınçtan dolayı kulağım rahatsız olmasın diye sakız çiğnedim. Bembeyaz pamuk gibi bulutların arasından geçtiğimizi gördüm. Pilot inişe geçtiğimizi söyledi. Camdan aşağı baktım ve küçük küçük evler gördüm.
Sonunda vardık. Gideceğimiz yer Bodrum’du. Otele girip eşyalarımızı odaya bıraktık. Geldiğimizde sabahtı ve kahvaltımızı yapıp oteli tanıma turu yaptık.

Günler geçti ve gideceğimiz zaman geldi biraz üzüldüm fakat annem ve babam bana seneye geliriz dedi. Tekrar uçağa binip Ankara’ya geldik. Arkadaşlarımı ve evimi özlemiştim. Ama sonunda gelmiştik.

(Visited 3 times, 1 visits today)