Geldim Gördüm Eğlendim

Dün okulun son günüydü. Bugün de yaz tatilinin ilk günü. Yaz tatili başlar başlamaz hemen neler yapılabileceğini düşünmeye başladım. Yaz tatilinin bir kaç gününü evde geçirdim sonra aklıma çok çılgın bir fikir geldi. Bir hafta boyunca her yere seyahat edip, her etkinliği ve çılgın şeyleri yapacaktım. Şimdiden bir sürü çılgın fikir gelmişti aklıma.

İlk başta aklıma İtalya’ya gitme fikri geldi. Hemen uçak biletlerini aldım. Bu hayatımdaki ilk seyahat edişimdi. Bu yüzden çok heyecanlıydım. Seyahat günü gelmişti. Uçağımı kaçırmamak için havaalanına yarım saat erken geldim. Uçak sabah erkenden kalktığı için kahvaltımı edememiştim. Burada etmiş oldum. Sonunda uçağa binmiştim. Kalbim küt küt atıyordu. Uçaktaki hostes bize atıştırmalık dağıttı, ben de yemek yedikten sonra hemen uyumuşum. Uyandığımda da İtalya’ya gelmiştik. Bir araba kiraladım. Telefonumdan İtalya’da neler yapılabileceğini araştırdım. Sonra çok değişik bir şeyle karşılaştım. Özellikle turistler için yapılan pizza yarışması adlı bir etkinlik varmış. Bu yarışmada sipariş ettiğim herhangi bir pizzanın peynirini en yukarıya uzatmaya çalışıyor insanlar. Peyniri ne kadar uzatabilirsen o kadar da indirim alıyorsun. Eğer pizzayı en üste uzatabilirsen de bedava pizza alıyormuşsun. Hemen adresten pizzacının restoranını bulup arabamı hızla  oraya doğru sürdüm. Restoranda baya bir insan vardı, hatta içerisi Türkler ile doluydu. Biraz bekledikten sonra nihayet sıra bana gelmişti. Bir margaritha pizzası sipariş ettim ve peynirini uzatmaya başladım. Pizzanın bedava olmasına minicik bir boşluk kalmıştı tak i ben hapşırana kadar. En azından pizzayı %98 indirimle alabildim. Sıradaki rotam Türkiye’de ki Bodrum’du. Telefonumdan araştırdığımda bir sürü çılgın ve eğlenceli şeyler çıktı karşıma. Ben aralarından en güzelini yani paraşütü şeçtim. Açıkçası biraz da korkuyordum ama korkumu yenmeye kararlıydım. O sırada biz kocaman bir dağa tırmanıyorduk. Dağ çok yüksek ve zorluydu. Atlama zamanı geldiğinde içimden: “Bir, iki,üç….!” diyerek atladım. On beş dakikalık uçuş ardından yere indik.

Sonunda Ankara’ya geldim. Keşke daha fazla yere gidebilseydim. Bu hayatımda verdiğim iyi karardı.

(Visited 2 times, 1 visits today)