Çamlıhemşin’e Yolculuk

Bir gün okuldan çıkmış eve gidiyordum. Evde annem vardı. Annemin yanına gidip sıkıca sarıldım, sonra odama geçip ders çalıştım. Annem beni çağırdı “Kızım yemek hazır hadi sofraya gel!” dedi bende sofraya geldim. Sofraya oturdum ve annemle okul hakında konuşmaya başladık anneme “Aa bu gün  14 Haziran okulun bitmesine az kalmış hemde benim doğum günümede az kalmış.” dedim, annemde “Evet doğru, aslında beraber bir tatile gidebiliriz hem orada doğum gününü de kutlarız.” dedi ve beni heyecanlandırdı bende hemen “Evet! Evet! Olur!” dedim. Annemle beraber bilet aramaya başladık ve Çamlıhemşin’e gitmeye karar verdik, biletimizi perşembe günü saat 18:00’a ayarladık ama bir sorun vardı annem perşembe günündeki işlerine bakmamıştı. Perşembe günü geldi taa ki o perşembe günüde fark etmiştik annemin normalden daha fazla işi vardı. Saat sabah 07:00’de kalkıp işyerine gittik. Annem işlerini halletmeye çalışıyordu ama çok yoğundu neredeyse gün içinde annemi hiç görememiştim. Saat çok yaklaşmıştı annemin işleri neredeyse bitmek üzereydi ,biraz daha zaman geçti ve annemin işleri bitti. Gerçekten saat uçağın kalkmasına çok az kaldı. Hemen arabanın bagajına bavullarımızı koyup gittik. Her şey çok hızlı gelişti,kendime geldiğimde havaalanındaydım. Bir anons geldi “Dikkat Dikkat Trabzon’a gidecek olan yolcularımız için kapı açılmıştır.” bu anonsu duyduktan sonra koşarak Çamlıhemşin’e gidecek olan uçağa gittik. Neyseki yetişmiştik,o günün yorgunluğuyla uçağa bindik. Uçak yolculuğumuz neredeyse hepsini uyuyarak geçirdik. Çamlıhemşin’e gelmiştik otele gidip dinlendik yarın yani 17 haziran cuma günüydü benim doğum günüm. Annemle beraber doğum günümü kutlayıp zaman geçirdik. Bu iki günde çok eğlenmiş ve mutlu olmuştum…

(Visited 65 times, 1 visits today)