Ben Zamanda Yolculuk Yapıyorum

Eğer ben bir zaman makinesi mucidi olsaydım ve icat ettiğim zaman makinemle bir yolculuğa çıksaydım yolculuğum şöyle olurdu.

Sabah uyandım, kahvaltımı yapıp atölyeme gittim. Zaman makinemi gözden geçirip son ayarları yaptım. İçine girip gideceğim zamanı ayarladım. Git butonuna basıp 2026′ ya gittim. 2026′ da ben 10 yaşındaydım. 4. sınıftaydım. Çok başarılıydım. 2026′ da teknoloji gelişmişti. Saat telefon çıkmıştı. Ertesi gün annem doğum günümde Paris’ e gidip Eyfel Kulesi’ ne çıkacağımızı söyledi. Doğum günümde bavullarımızı hazırlayıp uçağa bindik. Parise geldiğimizde önce otelimize yerleştik ve kısaca çevreyi gezdik. Ertesi gün Eyfel Kulesi’ ne çıktık. Manzara çok güzeldi. Annemin saat telefonundan manzarayı çektim.Gezimizin üçüncü gününde annem ve babam bana bir sürpriz yapıp beni Disney land’ e götürdüler. Orada dönen fincanlara ve dönme dolaplara bindim. Çok eğlendim. Çok güzel restoranlara gittik. Yemekleri çok lezzetliydi. Geceleri kaldığımız otelde parti vardı. Her gece farklı müzikler ile dans ediyorduk. Her gece bir öncekinden daha çok eğleniyordum. Artık eve dönme vakti gelmişti. Ben çok üzgündüm ama biliyordumki annaem ve babam beni daha güzel yerlere götüreceklerdi. O yüzden umursamadım. Bavullarımızı toplayıp evimize döndük.

Bende kendi zamanıma yani 2024′ e dönüm.  Atölyemdeydim. Evimdeydim. Çok mutluydum. Zaman makinemle ilk yolculuğum çok güzel geçmişti. Acaba daha sonrakiler nasıl olacaktı?

(Visited 5 times, 1 visits today)