Antalya Tatili

Geçen sene Antalya’ya tatile gidiyorduk çok heyecanlıydım, çünkü ilk defa Antalya’ya tatile gidiyordum. Kardeşim Egemen, uçak kalkarken uykuya daldı. Uçak inişe geçtiği zaman Egemen’in kulakları tıkandığı için uyandı ve hemen ağlamaya başladı.

Uçakta herkes bize bakıyordu.Annem Egemen’i susturmaya çalışıyordu Sonunda sustu ve tekrar uyumaya başladı. Uçak iyice alçaldı ve sonunda hava alanına indi. Uçak durduktan sonra herkes hazırlığını yaparak indi, bizlerde uyuyan kardeşimle indik. Babam valizleri aldı ve bizi otele götürecek büyük minibüse bindik ve ailecek otele gittik.

Otele gittiğimizde kalacağımız evin bahçesinde kendi havuzu vardı. Daha valizlerin boşaltılmasını beklemeden ben hemen havuza girmek istedim. Annem mayomu giydirdi, babam şişme botu şişirdi ve havuza hemen girdim. Hayatımın en güzel günlerinden birisiydi. Çok mutluydum. Kardeşim Egemen’de benden özenip oda havuza girmek istedi. Kardeşime farklı bir mayo almıştı annem. Daha küçük olduğu için bebek bezine benzer bir mayoydu. Babam kolluklarını şişirdi ve kardeşimde kolluklarını takıp havuzda benim yanıma geldi. Çok eğlendik.

Tatilin diğer günlerinden bir gün akşam üstü, kardeşimle havuzdan çıkarak banyomuzu yaptık ve akşam yemeği için kıyafetlerimizi giydik. Ancak bahçede ailemin gelmesini beklerken kardeşim kıyafetleriyle kollukları olmadan havuza girmeye çalıştığını gördüm. Hemen kardeşime koştum ve onu tuttum. Biraz ıslanmıştı. Anneme seslendim. Annem Egemen’in neden ıslandığını sordu. Kardeşimin suya girmek üzere olduğunu, kollukları olmadığını, havuza girerse kötü sonuçların olabileceğini düşündüğümü söyledim. Tabii benimde kıyafetlerim ıslanmıştı. Elbisem ıslansın önemli değil, kardeşim her şeyden değerli. “Üzgünüm bunu yapmak zorundaydım” dedim.  Annem üstümüzü bir daha değiştirdi. Güzel bir akşam yemeği yedik. Tatilimizi havuzdan geçirmiştik. Çok güzeldi. Tatilimiz bitince tekrar aynı minibüsle hava alanına gelerek uçağa bindik. Kardeşim bu sefer ağlamadı. Ankara’ya evimize geldiğimizde ben tatilimiz bittiği için çok üzgündüm. Fakat babam “seneye bir daha gideriz üzülme kızım” dedi ve bu beni çok mutlu etti.

(Visited 70 times, 1 visits today)