Altın Bileklik

Yaz tatilinin ilk haftasıydı Annem,Babam ve ikiz kardeşim Pelin ile kıbrısa tatile gitmek için uçak biletleri almıştık. Uçuşun olduğu gün gelmişti sabah 10 gibi uçağımız vardı bu yüzden saat 8 gibi kalkıp hazırlandık ve hava alanına doğru yola çıktık, hava alanına geldiğimizde uçağın kalkmasına daha 50 dakika vardı bu yüzden kahvlatı yapıp biraz dolaştık uçuş saati geldiğinde uçağa bindik ve havalandık ve 45 dakika sonra kıbrıs hava alanına iniş yaptık ardındanda otele gidip eşyalarımızı yerleştirdik annem ve kardeşim pelin oteli dolaşmaya gitmişlerdi ben ve babam ise uçuş yorgunluğundan dolayı odada uyuya kalmıştık akşam olunca ailecek otelin restorantına gittik restorant açık büfeydi ve çok şık ve havalı gözüküyordu yemekleride bi o kadar güzeldi, yemeğimizi yedikten sonra odaya çıkıp uyuduk hepimiz çok yorgunduk. Ertesi sabah erkenden restoranta inip kahvaltımızı yaptık, karınımızı bir güzel doyurduktan sonra odaya çıktık ve hazırlanıp havuza indik havuz çok güzel ve büyüktü havuzun ortasından koca bi köprü restoranta bağlanıyordu harika bir manzara vardı, havuzda biraz yüzdükten sonra pelin ve ben denize gittmek istedik annem ve babam aç olduklarını ve bir şeyler atıştıracaklarını söylediler. Pelinle denize gittiğimizde kumda ayağıma birşey çarptı dönüp baktığımda gözlerime inanamadım ve peline seslendim “Pelin sessizce ve yavaşça yere bakar mısın? Ben mi yanlış görüyorum yoksa ayağımın dibindeki bir altın bileklik mi?” Pelin şok olmuş bir surat ifadesiyle evet manasında kafasını salladı hemen yerden aldım ve peline ne yapacağımızı sordum o ise odaya çıkıp konuşalım dedi ve koşa koşa odaya gittik, odaya girer girmez telefonumu açtım ve internette bilekliği araştırdım ve bulduğum şey şok ediciydi bu bilekliğin değeri tam 1 milyon dolarmış ve dünyada sadece çok önemli insanlar bu bilekliğe sahipmiş bu bilgiyi öğrenince ikimizde çok gerilmiştik ve korkmuştuk ama pelin benden daha da çok korkmuştu sürekli hapise giricez işimiz bitti gibi saçma sapan şeyler söylüyordu. Peline gidip bilekliği otel görevlilerine teslim etmemiz gerektiğini söyledim oda bu fikire katıldı tam odadan çıktığımız anda yanımızdaki odadan birisi çıkıp bilekliğim yok diye bağırmıştı bunu duyunca odadan çıkmaktan vazgeçip içeri saklandık ama adam o kadar çok bağırıyordu ki sesi bize kadar geliyodu o bilekliği alanın hayatını karartıcam gibi sözler edince iyice korkmuştuk otel çalışanları heryerde bilekliği arıyordu ve yakalanmamız an meselesiydi bu yüzden aklıma şöyle bi fikir geldi. Gizlice adamın odasına girip bilekliği bırakıcaktık ve pelin bu fikrimi onayladı peline planı anlattım ve hemen uygulamaya başladık pelin adamın kapısını çalıp sizin bilekliğinizi buldum diyip onu oyaladı bende o sırada bizim odanın camından adamın odasının camına atladım camlar çok yakın olduğu için atlamak kolay oldu neyseki camı kapatmamıştı kolayca içeri girdim ve adamın valizini bulup açtım fakat açmam ile kapatmam bir oldu çünkü tam bilekliği koyucakken kapı açılmıştı bilekliği cebimden çıkarmama bile fırsatım olmamıştı hemen balkona doğru koştum ama adam beni gördü ve peşimden geldi neyseki o bana yetişmeden kendi odama geçmiştim bile. Bizim plan suya düşünce durumu ailemize anlatmamız gerekti akşam olunca yaşanan herşeyi anlattık babam bilekliği aldı ve adama götürdü önce çok korkmuştuk fakat adam babamın eski arkadaşı çıktı olanları anlatınca ikna oldu ve siniri geçti ve odamıza döndük o gece bütün bunların nasıl yaşandığını düşünerek uykuya dalmıştım.

(Visited 3 times, 1 visits today)